lördag 22 november 2008

En liten uppdatering!

en liten uppdatering kommer väl till pass denna härliga lördag..
Igår tog jag upp min nya VR tidning och fann att den skulle handla om Hayden Panettiere, dagen till ära. Jag blev intresserad och det jag fann var att hayden säger: "- Jag arbetar aktivt med välgörenhetsorganisationer som save the whales och mitt kändisskap har dragit stor uppmärksamhet till detta, vilket är bra."
Hon säger också: "- Varje dag får jag stora paket med kläder ifrån olika butiker som vill att jag ska ha på mig just deras plagg när jag går på någon tillställning. Hon plockar det hon vill ha och bär plaggen tills hon tröttnar. Då lämnar hon över grejorna till sin mamma som i sin tur ser till att de säljs på internet. Intäkterna går till save the whales-kampanjen!"
Vilken tjej va? , ja jag vet att jag berättade mycket om detta igår men jag tycker verkligen att hon är värd en massa applåder och mycket uppskattning för det hon gör och det hon gjort. Hon är ju bara blotta 18 år....

Inga kommentarer: